Новое сообщение


вторник, 4 ноября 2014 г.

Свої люди..

Привіт! Вже пройшло 1,5 роки,як я переїхала жити у Чернівці! За цей час я зустріла тут багато цікавих та близьких по духу мені людей! З кимось доводилось просто спілкуватись, а хтось залишився близьким другом. І останнім часом я почала замислюватись над тим, скільки ще у світі є таких "твоїх" людей, можливо, яких ти й ніколи не зустрінеш, але ж вони є і я впевнена, що їх безліч! Коли я переїжджала, я зичайно ж думала про те,чи будуть тут у мене друзі, чи зустріну я тих людей, з якими мені буде комфортно та весело, і звичайно ж, Дякуючи Богу, я їх знайшла! Ще мене радує те, що у Чернівцях дуже багато творчих особистостей, з якими легко та цікаво спілкуватись! Коли ми збираємось усі разом, хоть останнім часом це буває не дуже часто, мене дивує те, що не знайомі одне одному люди можуть так чудово проводити час, і розмовляти на будь-які теми!
Ех, як би хотілось знати усіх "своїх" людей, з якими  так легко і комфортно..
А ось і капля ніжності:
Усім чудового вечора та гарного настрою!

Комментариев нет:

Отправить комментарий